perjantai 20. heinäkuuta 2012

Piraatti


Mä en tiedä mistä toi ruma ruutu tohon viereen tuli joten en osaa ottaa sitä poiskaan mutta leikitään että se ei ole siinä ja tää teksti alkaisi tästä: Monta vuotta mä olen pitänyt Hyvinkäätä vaan paiseena Riihimäen kupeessa ja painanut ohi tai korkeintaan pysähtynyt aakkosten alkupäähän pissalle. Mutta mitkä kirpputorit siellä onkaan;  monessa paikassa on tullut koluttua ja tongittua Pori-Imatra akselilla ja kyllä Hyvinkää johtaa puhtaasti.  Kauheen puhdasta ei ollut tää piraatti käsilaukku minkä mä ostin siltä reissulta mutta eikös se ole vähän niinkuin niin että jos omistaa yhden aidon guessin (onks tää nyt oikein kirjotettu kun näyttää oudolta?) laukun ja yhden aidon kellon niin sitten saa ostaa parit kopiot? Ja mä en ajatellut terroristeja jotka rahoittaa näillä pommi-iskuja, en pikkuruisia intialaisen lapsiraukan käsiä jotka on tämän riistopalkalla ommelleet, en maailman rauhaa enkä uhanalaisia eläimiä. Mä mietein vaan että haittaako itseä ajatus siitä että se ei ole aito?  Että sen koti oli lastulevystä tehdyllä kirppispöydällä....mutta se sopii niin hyvin mun takin väriin... Koska monessa blogissa on päivän asu postauksia niin mäkin nyt sitten laitan että takki on elloksesta sieltä tankkeriosastolta ja huivi henkkamaukasta puolella hintaa.  Te jotka ette koskaan sorru virheisiin; älkää kivittäkö mua ja mun feikkilaukkua jos mä kävelen vastaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti